22

ეს პირველი პოსტია ჩემი დაბადების დღის, 18 ივლისის შემდეგ. არც კი მჯერა – უკვე 22 წლის ვარ. 🙂

მართალია სულ სხვანაირი გეგმები მქონდა, სულ სხვანაირად ვფიქრობდი ამ დღის აღნიშვნას და სულ სხვა ადამიანთან ერთად ვგეგმავდი მის გატარებას, მაგრამ, სამწუხაროდ, ყოველთვის ყველაფერი ისე არ ხდება, როგრც ჩვენ ვგეგმავთ. ამიტომ ბოლო წუთებში კი არადა, ბოლო დღეს შევცვალე გეგმები.

მაინცდამაინც 18 ივლისს იყო თორნიკე სამსახურში და შესაბამისად, ამ დღემ ჩემი უსაყვარლესი მეუღლის გარეშე ჩაიარა. არადა, როგორ მინდოდა ჩემს გვერდით ყოფილიყო, ბოლოს და ბოლოს, პირველად მქონდა დაბადების დღე, მას შემდეგ, რაც ერთად ვართ.

მააააგრამ მარტო მაინც არ ვყოფილვარ და ერთი წუთითაც არ ვყოფილვარ მოწყენილი. შევკრიბე ბავშვები და ყველამ ერთად ვიზეიმეთ ჩემი დაბ.დღე. 😀

და ბოლოს –

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

მაარ, დაბადების დღეს გილოცავ!!!! 😀 ჭკუით იყავი 😀

2 thoughts on “22

რას ფიქრობთ თქვენ?

