შემოდგომა საგაზაფხულო განწყობით

წელიწადის ეს დრო დიდად არ მიყვარს, შემოდგომის გახსენებაც კი სევდიან განწყობაზე მაყენებს, პირველი ასოციაცია, რაც თავში მომდის არის სიცივე, რაც ძალიან ძალიან არ მიყვარს. საერთოდ არ ვარ “ზამთრის ტიპი”. აი ხომ არიან ადამიანები თოვლზე, გუნდაობაზე, თხილამურებზე და ა.შ. რომ გიჟდებიან. მე კიდევ არც ერთი მიყვარს, არც მეორე, მესამე არ ვიცი და ვერაფერს ვიტყვი 😀

შემოდგომა ჩემთვის არის ცივი, უმზეო, უხალისო დღეები, როცა გარეთ გასვლა არ მინდა, როცა გარეთ სიარული მეზარება, როცა ოთახში რაღაცნაირად ბნელა, რადგანაც მოქუფრული ცაა გარეთ. და ეს ყველაფერი ძალიან მოქმედებს ჩემს განწყობაზე. I need the sun for good mood 😀 ტყუილად არ დამირქმევია ამ ბლოგისთვის მზის მოყვარულის ბლოგი 🙂

თქვენ თუ მეტყვით, რომ შენ შემოდგომაზე ტყეში არ წასულხარ ალბათ და იმიტომ ამბობ ასეო, ცდებით მეგობრებო 😀 აი შემოდგომის ტყე სულ სხვაა მართლა 🙂 მაგრამ ტყე და ღრე მე ვიცი შაბათ-კვირას კაცო 😀 ყოველდღიურად ტყეში რა ჯანდაბა მინდა 😀 და ყოველ დღე სადაც ვარ, იმ გარემოში კიდევ არ მიყვარს ეს შემოდგომა.

სულ სხვაა გაზაფხული, როცა ყველაფერს ახალი ენერგიით იწყებ, რაღაც გეგმებს ალაგებ, რაიმეს ელოდები, აქტიურობის განწყობაზე ხარ, მზის პატარა სხივიც კი გათბობს… ახლა ამ შემოდგომაზე ზუსტად საგაზაფხულო განწყობა მაქვს 🙂 მომატებული მოტივაციით, მეტი ენერგიით და შემართებით ვარ. სხვანაირად როგორ უნდა ვიყო – ყველაფერი ისე მიდის, როგორც დაგეგმილი მქონდა 🙂 სულიერი სიმშვიდის და ჰარმონიის პერიოდი მაქვს 😀

2 thoughts on “შემოდგომა საგაზაფხულო განწყობით

  1. აბსოლუტურად ანალოგიური განცდები მაქვს წელიწადის დროებთან დაკავშირებით…რომ ვკითხულობდი, ლამის ჩემი დაწერილი მეგონა :):)

რას ფიქრობთ თქვენ?

